Τεχνολογία και διαφήμιση

Μάκης, Πέτρος (2012) Τεχνολογία και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT28_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (483kB)

Abstract

Η εξέλιξη του Internet και του κινητού τηλεφώνου κατά την τελευταία δεκαετία και η καθιέρωσή τους ως δυο παγκόσμια μέσα ατομικής και επιλεκτικής ενημέρωσης, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτη από τον διαφημιστικό τομέα. Μέσω της χρήσης των κινητών μέσων αλλά και μέσο του διαδικτύου. Οι δυο τομείς αυτοί αναμένονται να αποτελέσουν τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κανάλια διαφήμισης κατά την επόμενη δεκαετία. Είναι σημαντικό επίσης να γνωρίζουμε πώς παράγεται μια διαφήμιση και φθάνει στο κοινό όπως και τα στάδια που απαιτούνται, τις επιχειρησιακές σχέσεις που αναπτύσσονται και τον τρόπο μέτρησης μιας επένδυσης σε μια διαφημιστική εκστρατεία. Στην πτυχιακή εργασία αυτή, μέσα από εκτενή βιβλιογραφική έρευνα, καταγράφονται, το ιστορικό καθώς και τα είδη της στο online κ mobile advertising. Επίσης καταγράφονται και αναλύονται οι τεχνικές ηλεκτρονικής διαφήμισης, των παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα, της αλυσίδας αξίας σε αυτόν τον χώρο και προτάσεων για την ανάδειξη της ενσύρματης και ασύρματης διαφήμισης στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Μορφές διαφήμισης, Τεχνικές διαφήμισης, Mobile advertising, Online advertising
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 14:44
Last Modified: 01 Jul 2015 08:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6849

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top