Franchising

Δασκαλάκη, Άννα and Κουλίνα, Ιωάννα (2003) Franchising. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L40_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Το franchising είναι μια μέθοδος εμπορικής τυνεργασίας μεταξύ μιας μεγάλης επιχείρησης του δικαιοπαρόχου; franvhiser) και διαφόρων μικρότερων επιχειρηματιών, των δικαιοδόχων (Franchisee). Μέσω αυτής της συνεργασίας ο δικαιοπάροχος επιδιώκει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής του δραστηριότητας με τη δημιουργία όσο το δυνατόν πιο μεγάλου αριθμου σημείων πώλησης των προϊόντων ή υπηρεσιών του (δημιουργία αλυσίδας καταστημάτων). Ενώ οι δικαιοδόχοι επιδιώκουν την αποκόμιση κερδών από την εμπορική φήμη/ την οργάνωση και την τεχνογνωσία που τους παρέχει από τον δικαιοπάροχο. Στο τέλος αυτής της εργασίας που μου ανατέθηκε θα ήθελα να επισημάνω την ταχεία ανάπτυξη του θεσμού του Franchising και την σπουδαιότητά του στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με τα δεδομένα των ελληνικών επιχειρήσεων που είναι μικρομεσαίες είναι αναμφισβήτητα γεγονός ότι ιο Franchising θα είναι η λύση γι' αυτήν επιβίωση και ανάπτυξη αυτών των επιχειρήσεων. Επίσης, το Franchising μπορεί να αποτελέσει έναν τρόπο επέκτασης της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρώπη και στα Βαλκάνια, όπου τα αποτελέσματά του θα είναι πολλαπλώς χρήσιμα ιδιαίτερα στην αυγή του 21 αιώνα και εποχή της παγκοσμιοποίησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αμπάζης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Σύμβαση Franchising, Σύστημα Franchising στην Ελλάδα
Subjects: Δ > Δικαιόχρηση (franchising)
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2015 14:41
Last Modified: 22 Jun 2015 14:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6847

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top