Κετίκογλου, Ιωάννα (2013) Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT47_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία σας εισάγει στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε πρώτο επίπεδο επεξηγεί ορισμούς και έννοιες και αποσαφηνίζει κάποιους όρους. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ των social media και των επιχειρήσεων καθώς και τα οφέλη που έχουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση αυτών. Αμέσως μετά ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο, στο οποίο γίνεται σύγκριση δύο profile facebook δύο επιχειρήσεων από τον κλάδο των οινοποιιών. Έτσι, από τις ενέργειες που πράττει η κάθε επιχείρηση μέσα από τη σελίδα της δημιουργεί και την ανάλογη αναγνωσιμότητα και βοηθά στο τέλος να μας οδηγήσουν στα τελικά συμπεράσματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Μείγμα μάρκετινγκ, Social media, Κοινωνικά δίκτυα, Internet marketing |
Subjects: | Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 06:30 |
Last Modified: | 30 Jun 2015 10:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6719 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |