Πανταλού, Μαρία (2012) Ο ρόλος των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και των ενώσεων καταναλωτών στην προστασία του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT45_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (572kB) |
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι να προβάλλει τα οφέλη που απορρέουν από την πιστοποίηση της ποιότητας, τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης (εργαζόμενοι) όσο και στο εξωτερικό της, δηλαδή τον ίδιο τον καταναλωτή. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη, προκύπτει ότι μια επιχείρηση για να διατηρηθεί στην αγορά θα πρέπει να διαθέτει υψηλής ποιότητας προϊόντα και να εφαρμόζει συστήματα διασφάλισης ποιότητας, τα οποία με την ασφάλεια που θα παρέχουν, θα ανεβάσουν την επιτυχία της επιχείρησης και σε διεθνή επίπεδο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπίντσης Θωμάς |
Uncontrolled Keywords: | Προστασία καταναλωτή, Συστήματα διαχείρισης ποιότητας, Πιστοποίηση, Ανταγωνιστικότητα, Καταναλωτής, Ικανοποίηση πελάτη |
Subjects: | Κ > Καταναλωτές - Προστασία Π > Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 06:24 |
Last Modified: | 30 Jun 2015 10:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6716 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |