Αργείτης, Κωνσταντίνος (2013) Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT12_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (652kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία θα δούμε ότι η κοινωνική δικτύωση έχει προωθήσει καινούριους τρόπους επικοινωνίας και διαμοίραση πληροφοριών. Όταν μιλάμε για κοινωνική δικτύωση, χρησιμοποιούνται συνήθως ιστοσελίδες. Οι ιστοσελίδες αυτές είναι γνωστές ως κοινωνικά δίκτυα και χρησιμοποιούνται τακτικά από εκατομμύρια χρήστες. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε και θα διαμορφώσουμε άποψη για γενικούς όρους και πως συσχετίζονται με τα κοινωνικά δίκτυα , όπως η διαφήμιση , η επικοινωνία και το μάρκετινγκ , ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μέσω του διαδικτύου . Επίσης θα δούμε το πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει μια διαφήμιση και τα κέρδη που μπορούν να προσκομίσουν οι επιχειρήσεις και πόσο μάλλον οι ελληνικές μέσω διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλύσουμε και θα δούμε πως αναπτύχθηκαν τα κοινωνικά δίκτυα και πόσο επικερδής μπορεί να είναι μια επιχείρηση αν επενδύσει να διαφημιστεί σε ένα κοινωνικό δίκτυο . Ποια λάθη πρέπει να αποφύγει και ποιες επιδράσεις μπορεί να έχει . Ακόμα θα εστιάσουμε στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του σήμερα, το facebook και στο τι μπορούμε να προσκομίσουμε από αυτό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Social Media, Marketing, Facebook, Social Network, Κοινωνικά δίκτυα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Jun 2015 18:14 |
Last Modified: | 29 Jun 2015 11:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6688 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |