Ζώτου, Αλεξάνδρα (2013) Ο βαθμός υιοθέτησης συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT4_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (876kB) |
Abstract
Μέσα από την παρακάτω εργασία τονίζεται ιδιαίτερα στο πρώτο κεφάλαιο η σχέση και η εφαρμογή των συστημάτων αυτών στις τουριστικές επιχειρήσεις και προβάλλεται η άμεση βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από τη σύγκριση με τα παλαιότερα χρόνια. Στο δεύτερο κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η έννοια και οριοθετείται η λειτουργία των συστημάτων αυτών, ενώ παρουσιάζονται τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία από τη χρήση τους. Δεν αποκλείεται βέβαια και η αποτυχία χρήσης των εν λόγω συστημάτων και ορίζονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την αποδοτική λειτουργία τους. Αναφέρεται επίσης η σύνδεση των ERP με τα CRM. Το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής αναφέρονται οι απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να καταστεί κατανοητή η εφαρμογή και η χρήση των νέων τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων στα ξενοδοχεία. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρατίθεται ένα παράδειγμα χρήσης των συστημάτων των CRM από μια ξενοδοχειακή μονάδα που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Τέλος, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα από την εφαρμογή των συστημάτων αυτών σε ορισμένα ξενοδοχεία.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραδήμου Μαίρη |
Uncontrolled Keywords: | Customer Relationship Management (CRM), Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών |
Subjects: | C > CRM (Customer relationship management) Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Jun 2015 17:36 |
Last Modified: | 29 Jun 2015 10:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6681 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |