Σουπιώνης, Γεώργιος (2006) Το marketing στο διαδίκτυο η περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap77_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (492kB) |
Abstract
Το internet είναι ένα διεθνές δίκτυο το οποίο συνδέει εκατομμύρια από χρήστες-πελάτες σε όλο το κόσμο. Η διαρκής πρόσβαση και σύνδεση των καταναλωτών οποιαδήποτε στιγμή, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, θα έχει σημαντική επίδραση σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική επιχείρηση. Πλέον η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που ο καθένας μας μπορεί να έχει πρόσβαση σε e-mail και σε ορισμένα web sites από υπολογιστές παλάμης ακόμα και μέσω κινητών μπορώντας εύκολα να βρει χιλιάδες πληροφορίες για οτιδήποτε και αν τον ενδιαφέρει ακόμα και να αγοράσει ότι του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Φυσικά το μάρκετινγκ δε θα μπορούσε να κλείσει τα μάτια σ αυτή τη ταχύτατα αναπτυσσόμενη παροχή πληροφοριών. Στην εποχή που διανύουμε είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο μάρκετινγκ. Ο λόγος είναι η μοναδική αλληλεπίδραση που προσφέρει στην εταιρία και στους πελάτες. Η κάθε εταιρία που δραστηριοποιείται στο internet, μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα εύκολα και γρήγορα, μέσω της επαναπληροφόρησης(feedback) που δίνουν οι πελάτες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνει το διαδίκτυο ένα θαυμάσιο εργαλείο έρευνας μάρκετινγκ καθώς η κάθε εταιρία μπορεί να διεξάγει online δημοσκοπήσεις στους πελάτες της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Εταιρία υψηλής τεχνολογίας, On-Line Υπηρεσίες, e-commerce, Εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικές συναλλαγές Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 Mar 2015 09:29 |
Last Modified: | 16 Mar 2015 11:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/651 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |