Χρύσανθου, Δέσποινα (2010) Η εφαρμογή του πράσινου μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης από τον κλάδο των βιβλιοχαρτοπωλείων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR39_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (467kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία θα γίνει παρουσίαση όλου του φάσματος των θεμάτων που συνιστούν το πάζλ του οικολογικού μάρκετινγ κ αφενός από θεωρητικής πλευράς, στηριζόμενοι στην προϋπάρχουσα βιβλιογραφία και αφετέρου από εμπειρικής με την χρήση απλών στατιστικών μεθόδων. Το δεύτερο κεφάλαιο, αρχικά αναφέρεται στη έννοια του οικολογικού μάρκετινγκ παρουσιάζοντας επίσης τους λόγους υιοθέτησης του και τα εμπόδια που αντιμετωπίζει για την εξέλιξη του, ενώ σε δεύτερο χρόνο παρουσιάζονται γενικά δεδομένα για το ρόλο των διαφόρων φορέων στο πράσινο μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο 3 αναφέρονται οι κύριες μεταβλητές που καθορίζουν την καταναλωτική συμπεριφορά και αναλύεται η τμηματοποίηση της αγοράς με αναφορά και στην ελληνική πραγματικότητα. Εξετάζοντας το θέμα από εμπειρικής πλευράς στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ολοκληρωμένη στατιστική έρευνα που εξηγεί πτυχές του πράσινου μάρκετινγκ στον κλάδο των βιβλιοχαρτοπωλείων με βάση συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε και διαμοιράστηκε σε επιχ ειρήσεις του κλάδου. Τέλος, στην πέμπτη ενότητα παρατίθενται τα συμπεράσματα
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζούρλα Αφροδίτη |
Uncontrolled Keywords: | Οικολογική αγοραστική συμπεριφορά, Οικολογικό μάρκετινγκ, Κλάδος βιβλιοπωλών(Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 Jun 2015 11:37 |
Last Modified: | 09 Nov 2015 09:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6509 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |