Επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρίας COCA-COLA E.E.E.K.

Τσώλη, Πάολα-Λυδία (2011) Επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρίας COCA-COLA E.E.E.K. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D85_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το επιχειρηματικό σχέδιο της coca-cola. Πιο αναλυτικά, η μελέτη ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο έγινε αναφορά στην ιστορία της coca -cola και την πορεία της από την αρχική της εμφάνιση μέχρι και σήμερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, έγινε προσδιορισμός του στρατηγικού πλαισίου της χώρας μας. Έγινε επίσης αναφορά στην ανάλυση του κλάδου, στο τεχνολογικό, κοινωνικό, και οικονομικοπολιτικό μοντέλο, καθώς και στο μοντέλο των πέντε δυνάμεων. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο έγινε αναφορά στην εταιρική κοινωνική ευθύνη στην εταιρία της coca -cola. Περιγράφηκε η κουλτούρα και οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρίας αλλά και η στρατηγική αρχιτεκτονική. Τέλος, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, αναλύθηκαν οι στρατηγικές της εταιρίας, μέσα από τη μελέτη ανάπτυξης επιχειρησιακού πλάνου στη ρωσική αγορά. Μέσα από τη μελέτη της ρωσικής αγοράς, σκιαγραφήθηκε το όραμα, η αποστολή και οι στόχοι αλλά και οι στρατηγικές που ακολουθούνται. Επιπλέον ορίστηκε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Coca - Cola (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jun 2015 12:24
Last Modified: 19 Jun 2015 12:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6472

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top