Κύρκου, Κυριάκος (2014) Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L98_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (13MB) |
Abstract
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει την συμβολή των Social Media στο Μάρκετινγκ και τις διαστάσεις αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα. Αναλύονται και επεξηγούνται βασικές έννοιες όπως Μάρκετινγκ. Internet Marketing. Δίκτυα κοινωνικής Δικτύωσης, Διαφήμιση στο Μάρκετινγκ κ.α. Επίσης, διερευνάται κατά πόσο τα Social Media συμβάλλουν στο Μάρκετινγκ, ενώ παρουσιάζονται έρευνες σχετικές με την επίδρασή τους στα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα. Παράλληλα, θεωρήθηκε σκόπιμο να αναφερθούν τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και η αποδοχή αυτών από το καταναλωτικό κοινό. Οι νέοι καταναλωτές, αποτελούν μια νέα και ξεχωριστή κατηγορία καταναλωτών, η οποία πλέον κινεί τα νήματα στον χώρο των πωλήσεων. Τέλος, γίνεται ξεχωριστή αναφορά στη λειτουργία του Facebook. καθώς αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες και επηρεάζει το τεράστιο εύρος των σύγχρονων καταναλωτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσιώρας Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Social Media, Facebook, Ηλεκτρονικοί καταναλωτές, Ιστοσελίδες |
Subjects: | Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 19 Jun 2015 08:55 |
Last Modified: | 19 Jun 2015 08:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6404 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |