Σαμαράς, Αστέριος (2005) Marketing plan – σχέδιο marketing: Η περίπτωση της ΣΟΥΡΩΤΗΣ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap39_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (728kB) |
Abstract
Η Σουρωτή Α.Ε. με την απόκτηση του Η. Α. C. C. Ρ. Ηazard Αηalγsis Critical CοntrοΙ Ροint και του ΙSΟ 9002 και την προετοιμασία της για την απόκτηση του ΙSΟ 14001, έχει ενστερνιστεί τη φιλοσοφία της ποιότητας και έχει διανύσει πολύ δρόμο για την κατάκτηση της σε όλα τα επίπεδα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Ο μέσος καταναλωτής, ευάλωτος στην έντεχνη διαφήμιση, και στην ποικιλία των προϊόντων, συχνά αντιδρά αυτόματα στην αγοραστική του συμπεριφορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Η.Α.C.C.Ρ., Οργανωτική δομή, Φυσικό μεταλλικό νερό, Διαφήμιση, Πωλήσεις |
Subjects: | Ε > Εμπόριο - Ευρώπη Π > Ποιοτικός έλεγχος |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 Mar 2015 07:31 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 09:02 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/639 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |