Ανάλυση κωδίκων επαγγελματικής δεοντολογίας στον τομέα της επικοινωνίας

Κάλφα, Βασιλική (2005) Ανάλυση κωδίκων επαγγελματικής δεοντολογίας στον τομέα της επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR10_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (868kB)

Abstract

Οι κώδικες επαγγελματικής δεοντολογίας είναι μια πρακτική των τελευταίων δεκαετιών, οι οποίοι εμφανίστηκαν κυρίως μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν έγινε αντιληπτός ο κοινωνικός ρόλος της επιχείρησης, μέσα στα πλαίσια του νέου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Το ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον, μέσα στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις και δραστηριοποιούνται οι επαγγελματίες χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα. Πολλές είναι οι ευκαιρίες για νέες δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά πολλές είναι και οι προκλήσεις και οι υποχρεώσεις γι' αυτούς που αναλαμβάνουν τις πρωτοβουλίες αυτές. Η κουλτούρα των εταιρειών μεταβάλλεται και θα συνεχίσει να μεταβάλλεται με ολοένα και περισσότερο βάρος να πέφτει στην ηθική και ανθρώπινη υπόσταση των επιχειρήσεων και στην ανάδειξη ενός νέου κεφαλαίου κοινωνικών αξιών. Γεννιέται η έννοια επιχειρηματική ηθική, η οποία αφορά την ενασχόληση της επιχείρησης και την αντιμετώπισή της απέναντι στο εταιρικό της περιβάλλον και στην κοινωνία ώστε να προάγεται, παράλληλα με το επιχειρηματικό κέρδος, το κοινωνικό συμφέρον, η πρόοδος, η δημιουργικότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Κώδικας επαγγελματικής δεοντολογίας, Δημοσιογραφική δεοντολογία, Διαφήμιση
Subjects: Δ > Διεθνείς σχέσεις
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Jun 2015 06:08
Last Modified: 19 Jun 2015 06:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6341

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top