Παυλίδης, Ελευθέριος (2007) Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L81_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Η επιστήμη του Marketing είχε αναπτυχθεί πολλά χρόνια πριν όχι μόνο στην καταναλωτική αγορά αλλά τελευταία και στη Βιομηχανική. Στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες έχει αναφερθεί ότι η αξία των συναλλαγών στο Βιομηχανικό Marketing είναι περίπου διπλάσιο της αξίας του Καταναλωτικού Marketing. Η Βιομηχανική αγορά περιλαμβάνει επιχειρήσεις που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές εταιρείες, βιοτεχνίες, δημόσιες επιχειρήσεις, ιδρύματα και άλλους οργανισμούς. Στην εργασία αυτή θέματα του Βιομηχανικού Marketing μελετώνται και ιδιαιτέρως η φιλοσοφία Marketing και Βιομηχανικού Marketing, τα χαρακτηριστικά της βιομηχανικής αγοράς, η Συμπεριφορά των Αγοραστών και Οργανισμών, ο σχεδιασμός - προγραμματισμός μιας βιομηχανικής επιχείρησης, η έρευνα των βιομηχανικών αγορών, η τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών, τα δίκτυα διανομής των βιομηχανικών προϊόντων, η προώθηση και προβολή στο Βιομηχανικό Marketing.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ντιό Δέσποινα |
Uncontrolled Keywords: | Βιομηχανική αγορά, Αγοραστική συμπεριφορά επιχειρήσεων, Βιομηχανικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 17 Jun 2015 11:25 |
Last Modified: | 17 Jun 2015 11:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6168 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |