Μακρή, Βασιλική (2008) Σχεδιασμός ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση των τουριστικών επισκεπτών της Χαλκιδικής, στο πλαίσιο του ποιοτικού ελληνικού τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR24_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (415kB) |
Abstract
Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τουριστών στα πλαίσια της δημιουργίας ενός ποιοτικού τουρισμού. Παρουσιάζεται του τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, οι συνέπειες του τουρισμού στην οικονομική- κοινωνική ζωή της περιοχής και αναλύονται οι συμπεριφορές εκείνες των τουριστών και των τουριστικών επιχειρηματιών της περιοχής που δημιουργούν συχνά προβλήματα στη ομαλή λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και δυσφημούν την περιοχή. Το τελευταίο μέρος της εργασίας αποτελείται από το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που σκοπό έχει να επικοινωνήσουν καλύτερα οι τουριστικοί επιχειρηματίες της περιοχής με τους τουρίστες, τα ΜΜΕ και τα κέντρα λήψη αποφάσεων, με όλους εκείνους δηλαδή που συμβάλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα κινητήριος δύναμη και μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννάς Πρόδρομος |
Uncontrolled Keywords: | Ελληνικός πολιτισμός, Τουριστική δραστηριότητα(Χαλκιδική) |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Ε > Επικοινωνία Τ > Τουριστική ανάπτυξη |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 17 Jun 2015 09:29 |
Last Modified: | 14 Nov 2015 11:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6084 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |