Βαρτσάκης, Κ. (2002) Η εφαρμογή του marketing σε επιχειρήσεις και οργανισμούς παροχής υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D36_2002.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (16MB) |
Abstract
Η έννοια της υπηρεσίας είναι πολύ δύσκολο να περιγράφει πλήρως με τη βοήθεια ενός ορισμού που να είναι κοινώς αποδεκτός. Ο μεγάλος αριθμός και ποικιλία των κλάδων παροχής υπηρεσιών είναι ένας από τους λόγους που συμβάλλει σε αυτή τη δυσκολία οριοθέτησης της έννοιας της υπηρεσίας. Ως αποτέλεσμα, στις περισσότερες προσπάθειες ορισμού της υπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναφορά συγκεκριμένων παραδειγμάτων, που όμως περιορίζουν αισθητά το εύρος και τη δυνατότητα γενικής εφαρμογής του προτεινόμενου ορισμού. Αυτό που είναι σημαντικό και που αποτελεί προϋπόθεση κατανόησης της ανάλυσης που ακολουθεί στο παρόν σύγγραμμα είναι η οριοθέτηση της έννοιας της υπηρεσίας σε σχέση με αυτή του προϊόντος. Η υπηρεσία δεν είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από το προϊόν. Τα προϊόντα, ανάλογα με τη φύση τους μπορεί να είναι υλικά ή άυλα / υπηρεσίες. Μια υπηρεσία δηλαδή επιτελεί την ίδια βασική λειτουργία που επιτελεί κι ένα προϊόν και που δεν είναι άλλη από την παροχή φυσικών και ψυχολογικών ωφελειών. Όταν τα άυλα χαρακτηριστικά ενός τέτοιου μέσου ικανοποίησης φυσικών και ψυχολογικών αναγκών υπερτερούν των υλικών, τότε πλέον γίνεται λόγος για υπηρεσία και όχι για προϊόν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζιώγας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Τριτογενής τομέας, Υπηρεσίες, Μάρκετινγκ υπηρεσιών, Ηλεκτρονική τραπεζική |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 16 Jun 2015 12:01 |
Last Modified: | 16 Jun 2015 12:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6032 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |