Ξενοδοχειακό marketing

Γραικού, Αναστασία and Σαρρίδου, Κυριακή (2003) Ξενοδοχειακό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D35_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (16MB)

Abstract

Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την εφαρμογή ενός προγράμματος ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ πρέπει οπωσδήποτε να εκτιμηθούν και να ελεγχθούν για να μπορέσει η τουριστική επιχείρηση και κατά επέκταση το ξενοδοχείο να βγάλει τα συμπεράσματά της κατά πόσο και μέχρι ποιο σημείο πέτυχε ή όχι τους στόχους που προγραμμάτισε. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Τ.Μ. το ξενοδοχείο κατευθύνει όλες τις δραστηριότητές του με βάση την εξυπηρέτηση του τουρίστα-καταναλωτή και την ικανοποίηση των διαφόρων αναγκών του με την προσφορά των πιο κατάλληλων αγαθών-υπηρεσιών. Για την επιτυχία αυτού του σκοπού το ξενοδοχείο πρέπει να παρακολουθεί όλες τις μεταβολές και εξελίξεις που πραγματοποιούνται στην τουριστική αγορά τόσο από άποψη προσφοράς όσο και ζήτησης, και έγκαιρα να προβαίνει, ανάλογα, στις αναγκαίες αναδιαρθρώσεις στην οργανωτική του δομή και λειτουργία. Με έρευνα που έχει γίνει στις διάφορες ξενοδοχειακές μονάδες και με σύγκριση που έχει γίνει των σημερινών ξενοδοχειακών μονάδων με αυτών του παρελθόντος είναι φανερό πόσο αυτό το πράγμα είναι αληθινό. Πραγματικά έχει διαπιστωθεί ότι τα ξενοδοχεία και γενικά οι τουριστικές επιχειρήσεις κάθε μέρα όλο και πιο πολύ απομακρύνονται από τους παραδοσιακούς τρόπους οργάνωσης και λειτουργίας και προσπαθούν όλο και περισσότερο να προσαρμοστούν στις σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές. Εδώ ακριβώς φαίνεται η συμβολή του Μάρκετινγκ, που με την εφαρμογή του κατευθύνει τα ξενοδοχεία, και τα προσαρμόζει στις νέες εξελίξεις, για την καλύτερη εξυπηρέτηση της πελατείας τους. Έτσι λοιπόν ο ειδικός του Μάρκετινγκ παρακολουθεί τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της Τουριστικής Αγοράς. Διαπιστώνει τις ικανότητες των ανταγωνιστών και συγκρίνει τις δυνάμεις της ξενοδοχειακής μονάδας για την οποία είναι αρμόδιος με τις δυνάμεις των άλλων μονάδων, προσδιορίζει τις θετικές ή αρνητικές διαφορές, και προβαίνει στην εκπόνηση πιο ρεαλιστικών προγραμμάτων δράσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, Τουρίστες καταναλωτές, Τουριστική αγορά
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2015 11:40
Last Modified: 29 Sep 2016 07:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6025

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top