Βασιλειάδης, Νικόλαος (2008) Επιχειρηματικό σχέδιο Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος( Ε.Τ.Ε.). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D31_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (22MB) |
Abstract
Η ΕΤΕ με την ευρύτερη έννοια της άρχισε να εφαρμόζεται κυρίως την τελευταία δεκαπενταετία και ασκείται σε τέσσερις τομείς: Ανθρώπινο Δυναμικό, Περιβάλλον, Αγορά και Κοινωνία σε εθνικό ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Είναι γεγονός πάντως ότι τα θέματα, οι προσεγγίσεις και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ενσωμάτωση κοινωνικά υπεύθυνων πρακτικών διαφέρουν ανάλογα με το μέγεθος και το είδος των επιχειρήσεων, την τοποθεσία, της εταιρικές πρακτικές τους και πολλούς άλλους παράγοντες. Έτσι πολλές εταιρίες εφαρμόζουν την Εταιρική Διακυβέρνηση που είναι ένα σύστημα αρχών. Με σκοπό να διαφυλάξουν τα συμφέροντα όλων που συνδέονται με την εταιρία. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση πολλές από τις κορυφαίες εταιρίες έχουν μπει στην διαδικασία της ερευνάς και της μάθησης σχετικά με την ανάπτυξη προϊόντων, τον διάλογο των μετοχών ώστε να παράγουν ασφαλή προϊόντα και να κάνουν την ΕΤΕ ένα κομμάτι της καθημερινότητας και της ανταγωνιστικότητας τους.Ως αποτέλεσμα δημιουργείται μια Ευρωπαϊκή Συμμαχία και η πρώτη Χαρτογράφηση της ΕΤΕ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με στόχο καλύτερες πολιτικές, εργαλεία για την ΕΤΕ και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την καλύτερη εφαρμογή της ΕΤΕ. Στην Ελλάδα η ΕΤΕ σαν έννοια είναι καινούρια αν και υπάρχουν εταιρίες που εφάρμοζαν την ΕΤΕ χωρίς όμως να γνωρίζουν ότι το έκαναν. Οι Έλληνες καταναλωτές τα τελευταία χρόνια άρχισαν να γίνονται περισσότερο υποψιασμένοι σχετικά με την ΕΤΕ και να υποστηρίζουν προϊόντα εταιριών που την εφαρμόζουν. Η διαφάνεια είναι ένα από τα κυριότερα στοιχεία της συζήτησης για την ΕΤΕ καθώς βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις πρακτικές και τη συμπεριφορά τους κυρίως στους τομείς: Κώδικες δεοντολογίας πρότυπα διαχείρισης, μέτρηση επιδόσεων, υποβολή εκθέσεων και επικύρωση των αποτελεσμάτων, επισήμανση, κοινωνικά υπεύθυνες επενδύσεις. Vi αυτό το λόγο και γίνεται μια συστηματική αξιολόγηση της ΕΤΕ από Χρηματοοικονομικούς αναλυτές αλλά και τα ενδιαφερόμενο μέρη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, Ανάλυση SWOT, Μίγμα μάρκετινγκ, Διοίκηση τραπεζών |
Subjects: | Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 16 Jun 2015 09:55 |
Last Modified: | 16 Jun 2015 09:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5999 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |