Μίγμα μάρκετινγκ: στρατηγικές επιλογές, επιχειρηματικές τακτικές

Τσαουσίδου, Σοφία and Μεμάκη, Ελένη (2002) Μίγμα μάρκετινγκ: στρατηγικές επιλογές, επιχειρηματικές τακτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D31_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (15MB)

Abstract

Σήμερα κάθε εταιρία μοιράζεται με τις άλλες εταιρίες την πρόκληση της ταυτοποίησης και κατανόησης των αγορών που υπάρχουν γύρω της. Η επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητα με την οποία αντιλαμβάνεται και κατανοεί κάποιος αυτές τις αγορές σε όλη τους την απροσδιοριστία, την ασυνέπεια και τη λογική, με άλλα λόγια σε όλη την πολυπλοκότητά τους. Κατ' επιλογήν ο σχεδιασμός και η στρατηγική του Marketing προσπαθούν να επεξηγήσουν και να εμπλουτίσουν αυτή την πολυπλοκότητά. Συνήθως η στρατηγική εξετάζεται σε επιχειρησιακό επίπεδο. Στην ουσία της επιχειρησιακής στρατηγικής βρίσκεται η στρατηγική του Marketing, η οποία αποτελεί τη βάση της στρατηγικής σε άλλες λειτουργικές περιοχές. Η ολοκλήρωση όλων των λειτουργικών στρατηγικών αντιπροσωπεύει την επιχειρησιακή στρατηγική. Ο σχεδιασμός και η στρατηγική του Marketing εστιάζουν στη στρατηγική του Marketing από τη σκοπιά της επιχειρησιακής μονάδας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καπρίνη Ελισάβετ
Uncontrolled Keywords: Μίγμα μάρκετινγκ, Προώθηση πωλήσεων
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2015 09:36
Last Modified: 17 Jun 2015 06:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5994

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top