Μάνατζμεντ και καινοτομία

Πάσχος, Μιχαήλ Ι. (2008) Μάνατζμεντ και καινοτομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L111_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Στόχος της εργασία είναι να παρουσία τη σημασία του μάνατζμεντ και της καινοτομίας στην επιχείρηση. Στο πέρασμα του χρόνου το επιχειρησιακό περιβάλλον υπέστη πολλές αλλαγές. Βιβλία, περιοδικά, επιστημονικές φυλλάδες, έρευνα, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα που προορίζονται για να περιγράψουν και να αναλύσουν την παγκοσμιοποιημένη πλέον αγορά, ασχολούνται με διάφορα θέματα. Αποτελεί πλέον κοινό τόπο, το γεγονός ότι τα υψηλόβαθμα κυρίως επιχειρησιακά στελέχη πρέπει να διευρύνουν το πλάτος και το βάθος του γνωστικού τους ορίζοντα, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και αποτελεσματικοί μέσα στους οργανισμούς και τις εταιρίες τους. Σύμφωνα με τον Meyer, οι σύγχρονοι managers θα πρέπει να έχουν την άνεση, αλλά και τη δυνατότητα: • να δρουν σε παγκόσμιο επίπεδο και να κατανοούν τις πολιτισμικές διαφορές των λαών • να συλλέγουν τα απαραίτητα δεδομένα, να ερμηνεύουν τα διάφορα φαινόμενα, να καθορίζουν με ξεκάθαρο τρόπο τα κίνητρα και να αντιδρούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάγγου Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Εικονικές επιχειρήσεις, Επιχειρηματικό περιβάλλον, Συστάδες καινοτομίας
Subjects: Μ > Μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2015 06:40
Last Modified: 16 Jun 2015 06:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5956

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top