Προκοπίου, Παναγιώτης (2009) Εξυπηρέτηση πελατών μιας αεροπορικής εταιρίας: στατιστική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D25_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Με τη χρησιμοποίηση ενός καταλόγου με επιβάτες που πραγματοποιούν συχνά αεροπορικά ταξίδια, αποτελούμενο από ποικίλες πηγές, όπως ταξιδιωτικοί πράκτορες, ξενοδοχεία, συνδρομητές της “The Wall Street Journal-Europe”, η ομάδα των συνεντευξιαστών της Brava Research ολοκλήρωσε τηλεφωνικές συνεντεύξεις με 338 καταρτισμένους ερωτηθέντες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν μέχρι τον Οκτώβριο του 2000 και αφορούσαν τις παρακάτω ερωτήσεις: 1. Ποια είναι η μέση εκτίμηση της γενικής ικανοποίησης; 2. Ποια η συσχέτιση των χαρακτηριστικών της αξιολόγησης του επιχειρηματικού αεροπορικού ταξιδιού με τη πιθανότητα να συστήσει κάποιος τη Lufthansa σε ένα φίλο ή συνάδελφο; 3. Από την άποψη της γενικής ικανοποίησης, πως οι ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη τιμή, διαφέρουν από τους ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη ποιότητα; 4. Από την άποψη του χειρισμού των αποσκευών, πως οι ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη τιμή διαφέρουν από τους ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη ποιότητα;
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Στολτίδης Επαμεινώνδας |
Uncontrolled Keywords: | Lufthansa (Έρευνα), Αεροπορικές εταιρίες, Στατιστική επιχειρήσεων |
Subjects: | Ε > Εξυπηρέτηση πελατών |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Jun 2015 12:43 |
Last Modified: | 15 Jun 2015 12:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5930 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |