Εξυπηρέτηση πελατών μιας αεροπορικής εταιρίας: στατιστική ανάλυση

Προκοπίου, Παναγιώτης (2009) Εξυπηρέτηση πελατών μιας αεροπορικής εταιρίας: στατιστική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D25_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Με τη χρησιμοποίηση ενός καταλόγου με επιβάτες που πραγματοποιούν συχνά αεροπορικά ταξίδια, αποτελούμενο από ποικίλες πηγές, όπως ταξιδιωτικοί πράκτορες, ξενοδοχεία, συνδρομητές της “The Wall Street Journal-Europe”, η ομάδα των συνεντευξιαστών της Brava Research ολοκλήρωσε τηλεφωνικές συνεντεύξεις με 338 καταρτισμένους ερωτηθέντες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν μέχρι τον Οκτώβριο του 2000 και αφορούσαν τις παρακάτω ερωτήσεις: 1. Ποια είναι η μέση εκτίμηση της γενικής ικανοποίησης; 2. Ποια η συσχέτιση των χαρακτηριστικών της αξιολόγησης του επιχειρηματικού αεροπορικού ταξιδιού με τη πιθανότητα να συστήσει κάποιος τη Lufthansa σε ένα φίλο ή συνάδελφο; 3. Από την άποψη της γενικής ικανοποίησης, πως οι ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη τιμή, διαφέρουν από τους ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη ποιότητα; 4. Από την άποψη του χειρισμού των αποσκευών, πως οι ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη τιμή διαφέρουν από τους ερωτηθέντες που αξιολογούν με τουλάχιστον 50 βαθμούς τη ποιότητα;

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Στολτίδης Επαμεινώνδας
Uncontrolled Keywords: Lufthansa (Έρευνα), Αεροπορικές εταιρίες, Στατιστική επιχειρήσεων
Subjects: Ε > Εξυπηρέτηση πελατών
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jun 2015 12:43
Last Modified: 15 Jun 2015 12:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5930

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top