Γραμματικόπουλος, Σταύρος (2008) Εφαρμογές σύγχρονου μάρκετινγκ και τεχνικές πωλήσεων για ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
H9_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (7MB) |
Abstract
Το σύγχρονο μάρκετινγκ και οι τεχνικές πωλήσεων βελτιώνουν κατά πολύ την επαγγελματική προσωπικότητα του κάθε επαγγελματία. Έτσι και για τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε ,ειδικά σε μια περίοδο όπου διαρκώς αυξάνονται οι απαιτήσεις στην αγορά εργασίας. Στην εργασία αρχικά, δίνεται ο ορισμός του μαρκετινγκ και ορίζονται οι λειτουργίες του. Παρακάτω εξετάζεται ο ρόλος του εμπορικού σήματος και το πώς διεξάγεται η έρευνα αγοράς. Στη συνέχεια ορίζεται το διεθνές μάρκετινγκ και το βιομηχανικό μάρκετινγκ. Στο τέλος της εργασίας αναφέρονται και τα επαγγελματικά δικαιώματα των Ηλεκτρολόγων μηχανικών Τ.Ε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Οικονόμου Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Κατάταξη των προϊόντων, Εμπορικό σήμα, Έρευνα αγοράς, Επαγγελματικά δικαιώματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Τ > Τεχνική πωλήσεων |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 15 Jun 2015 11:20 |
Last Modified: | 05 Dec 2015 15:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5921 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |