Μουρουζίδου, Ντιάνα (2007) Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L103_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) |
Abstract
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να περιγράψει τη λειτουργία της διαφήμισης, τα είδη της και την επίδραση που έχει στη συμπεριφορά και το χαρακτήρα των παιδιών στη σύγχρονη εποχή. Συνοψίζοντας την έρευνα σχετικά με την επίδραση της διαφήμισης στο παιδί , κρίνεται αναγκαίο να εκτεθούν ορισμένα συμπεράσματα και διαπιστώσεις . Τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο σύνολό τους , έχουν τεράστια ισχύ στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και κατ ’επέκταση στην συμπεριφορά του ευρύτερου κοινού στο οποίο απευθύνονται. Ιδιαίτερη μνεία οφείλεται να γίνει στην απήχηση που έχουν στα παιδιά , λόγω της ιδιαιτερότητας της ψυχολογίας και του χαρακτήρα τους. Παρόλο που ο θεσμικός ρόλος της διαφήμισης είναι να καλύπτει τις ανάγκες και απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας για ενημέρωση και πληροφόρηση σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ραγδαία σε όλους τους τομείς δράσης του νέου ανθρώπου , στην πράξη ο ρόλος αυτός αποτελεί ζητούμενο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ντιό Δέσποινα |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση και παιδί, Ταξινόμιση διαφημίσεων, Ψυχοσύνθεση του παιδιού, Διαφήμιση και παιδικός προσανατολισμός |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Π > Προσωπικότητα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Jun 2015 06:39 |
Last Modified: | 15 Sep 2016 08:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5801 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |