Μελικιώτη, Ελευθερία (2004) Οργάνωση παγκοσμίου marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D16_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Η πρόκληση για την αξιολόγηση και την επιθυμητή κατάκτηση των ξένων αγορών, είναι αδιαμφισβήτητη. Πέρα από το γεγονός της βελτίωσης του κύκλου εργασιών και της επαύξησης του επιχειρηματικού κέρδους, ο εξαγωγικός προσανατολισμός, προσφέρει άμεσα διέξοδο στην επιτυχέστερη αντιμετώπιση του εγχώριου ανταγωνισμού. Το Διεθνές Μάρκετινγκ εδώ και αρκετές δεκαετίες, έχει ξεφύγει πλέον από τα πλαίσια του οράματος και της παρακινδυνευμένης σταυροφορίας για την ανακάλυψη και κατάκτηση νέων αγορών και πιο φιλόδοξων προσδοκιών. Αποτελεί πλέον θεμιτή πρακτική και αναπόσπαστο κομμάτι μιάς επιθετικής πολιτικής εκείνων των επιχειρήσεων που έντονα πλέον έχουν κατανοήσει τη σπουδαιότητα της παγκόσμιας αγοράς, καθώς και τη σημασία της επιβίωσης τους μέσω μιας υγιούς και αποτελεσματικής ανταγωνιστικότητας των προϊόντων τους. Είναι ευχάριστη η διαπίστωση ότι οι συνεχώς αυξανόμενες προσπάθειες με προσανατολισμό το Διεθνές Μάρκετινγκ, εμπεριέχουν ένα έντονο στοιχείο «επιδημίας» στοιχείο που πιο απλοϊκά μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε σαν κολλητική ασθένεια. Η χώρα μας στις αντίξοες και επίμονες συνθήκες μέσα από τις οποίες επιζητεί ανάπτυξη και ακόμη περισσότερο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, έχει ανάγκη να περάσει από αυτή την έντονη επιδημική φάση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καπρίνη Ελισάβετ |
Uncontrolled Keywords: | Διεθνείς αγορές, Διεθνές εμπόριο, Διεθνές μάρκετινγκ, Προϊόντα (Τιμολογιακή πολιτική) |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jun 2015 12:39 |
Last Modified: | 08 Oct 2015 07:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5783 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |