Τσοπάνογλου, Ελένη (2004) Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D15_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (13MB) |
Abstract
Στον κλάδο των ελληνικών ξενοδοχείων έγινε αντιληπτή η σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέθοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι «αποκλειστικότητα» των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες -ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, «αποστασιοποιήθηκαν» από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, «ξέφυγαν» από τη ρουτίνα των «παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης» και δημιούργησαν ένα σχέδιο - πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ανδρονικίδης Χαράλαμπος |
Uncontrolled Keywords: | Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, Ελληνικά ξενοδοχεία |
Subjects: | Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jun 2015 12:19 |
Last Modified: | 08 Oct 2015 07:33 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5780 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |