Μόσχου, Μαρία-Ιωάννα (2014) Το πράσινο μάρκετινγκ και η Greenpeace. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR43_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (7MB) |
Abstract
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στο Πράσινο Μάρκετινγκ και το δεύτερο στο παράδειγμα της Greenpeace. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας του πράσινου μάρκετινγκ, των πράσινων καταναλωτών, της στρατηγικής των πράσινων επιχειρήσεων και εταιριών καθώς και η παράθεση παραδειγμάτων εταιριών παραγωγής και προώθησης πράσινων προϊόντων. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο παράδειγμα της Greenpeace ξεκινώντας από τη γέννησή της και αναλύοντας τις αρχές και τις δράσεις της. Τέλος το οικολογικό πρόβλημα παρουσιάζεται με όλες τις πτυχές του και προτείνονται τρόποι αντιμετώπισής του. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε υλικό από διάφορες ιστοσελίδες και οι μέθοδοι που εφαρμόστηκαν ήταν: η ανάγνωση - ανάλυση -σύγκριση και επιλογή των σημαντικότερων πληροφοριών άλλοτε δίνοντας το νόημά τους και άλλοτε μεταφράζοντας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Πράσινη επιχειρηματικότητα, Περιβαλλοντική αγωγή |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις Π > Περιβαλλοντική πολιτική |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 12 Jun 2015 08:27 |
Last Modified: | 27 Oct 2016 12:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5685 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |