Τερζοπούλου, Δήμητρα (2007) Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR33_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (17MB) |
Abstract
Η εργασία δομείται σε τρία κεφάλαια περιλαμβάνοντας τη βιβλιογραφία και τα περιεχόμενα των κεφαλαίων. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί μια προσέγγιση στον καθορισμό της έννοιας της διαφήμισης , τα είδη της διαφήμισης, ο ρόλος και η σημασία της καθώς αναπτύσσεται η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Μάρκετινγκ. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την ιστορία της διαφήμισης , δημιουργώντας ένα πλαίσιο για μια περισσότερο λεπτομερή ανάλυση της διαφήμισης τα τελευταία 20 χρόνια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η επικοινωνιακή δυναμική της διαφήμισης καθώς και η συμβολή της στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κακουλίδης Κωνσταντίνος |
Additional Information: | Χωρίς εξώφυλλο |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Μάρκετινγκ, Ιστορία διαφήμισης, Ελλάδα και διαφήμιση, Οικονομική διαφήμισης |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 11 Jun 2015 06:46 |
Last Modified: | 20 Sep 2016 09:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5583 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |