Ψαρρή, Αικατερίνη (2007) Μάρκετινγκ: σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing: marketing plan. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR18_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (10MB) |
Abstract
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ μπορεί να αφορά είτε ολόκληρο τον οργανισμό, ή μεμονωμένες δραστηριότητες, προϊόντα ή και υπηρεσίες της. Η εν λόγω εργασία απαρτίζεται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφαλαίο αναφέρεται στη δομή και σύνταξη του Σχεδίου Μάρκετινγκ, το δεύτερο αναφέρεται στην επισκόπηση της παρούσας κατάστασης, στο τρίτο αναφέρεται ο καθορισμός των στόχων και της στρατηγικής Μάρκετινγκ, στο τέταρτο αναφέρεται η εφαρμογή -υλοποίηση και παρακολούθηση του προγράμματος δράσης και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται η εφαρμογή ενός σχεδίου Μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος, Ανάλυση SWOT, Στρατιγηκό μάρκετινγκ, Μίγμα μάρκετινγκ |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 10 Jun 2015 06:57 |
Last Modified: | 10 Jun 2015 06:57 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5508 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |