Μάρκου, Καλλιόπη (2006) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και η έρευνα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR13_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (24MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε, με την Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή και την Έρευνα Μάρκετινγκ. Αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τον σύγχρονο καταναλωτή, ο οποίος έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις εξαιτίας της πληθώρας των αγαθών που παρέχονται, στην διεργασία λήψης απόφασης. Παρόλο που οι περισσότεροι παράγοντες δεν ελέγχονται από τον επιχειρηματία, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και αυτό διότι η κατανόηση τους από μέρους των στελεχών μάρκετινγκ, τους βοηθά να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς και να αναπτύξουν τα κατάλληλα πακέτα προσφορών με στόχο την ικανοποίηση τους. Πως είναι όμως δυνατό να έχουμε ικανοποιημένους καταναλωτές ,όταν δεν ξέρουμε με ακρίβεια τις ανάγκες τους και με τι μέσα θα τις ικανοποιήσουμε ; Για αυτό το λόγο η Έρευνα άρχισε να γίνεται αποδεκτή, γιατί τα αποτελέσματα της φαίνονται εύκολα και αποδίδουν οικονομικά. Σε αυτή την εργασία θα περιγράφει η αναγκαιότητα της έρευνας Μάρκετινγκ και οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί. Οι μέθοδοι είναι πολλές και καθεμία ταιριάζει σε ειδικές συνθήκες που πλαισιώνουν μια έρευνα. Όλες μαζί εξυπηρετούν ένα βασικό σκοπό, διευκολύνουν την υιοθέτηση και την υλοποίηση της ιδεολογίας του Μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Καταναλωτής, Αγοραστική συμπεριφορά, Κατηγορίες καταναλωτών |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 09 Jun 2015 15:37 |
Last Modified: | 21 Sep 2016 11:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5500 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |