Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε."

Γραβάνη, Ευανθία (2011) Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR5_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ γενικά και ειδικότερα στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις. Γίνεται παρουσίαση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας στην Ελλάδα, του ανταγωνισμού που επικρατεί και των συνθηκών αγοράς. Ακόμη, εξετάζεται με μια εμπειρική έρευνα ο βαθμός εφαρμογής των εργαλείων του μάρκετινγκ σε μια μικρομεσαία παραδοσιακή γαλακτοβιομηχανία, τη “'ΓΡΑΒΑΝΗΣ Ο.Ε.” και συμπεραίνεται ότι αν και παρουσιάζει πολλές αδυναμίες και πολλά πλεονεκτήματα, οι προοπτικές της επιχείρησης είναι θετικές καθώς εμφανίζει αναπτυξιακή δυναμική.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Γαλακτοβιομηχανία, Γραβάνης Ο.Ε.(Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τυροκομία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 09 Jun 2015 12:29
Last Modified: 26 Oct 2016 06:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5483

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top