Καδέτση, Θεοχαρά (2005) Τραπεζικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR3_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (21MB) |
Abstract
Αρχικά η εργασία, διαπραγματεύεται βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ απαραίτητες για τα θέματα που αναπτύσσονται στη συνέχεια. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, εξαιτίας του οξύτατου ανταγωνισμού που επικρατεί στον τομέα αυτό. Το κύριο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας περιγράφει την έννοια της αγοράς και την τμηματοποίηση της, καθώς και το Μίγμα Μάρκετινγκ. Τέλος αναφέρεται η συμπεριφορά του σωστού Μάρκετερ και παρουσιάζεται το σωστό μοντέλο επαφής Μάρκετερ - πελάτη, που δίνει λύσεις στα προβλήματα που επικρατούν όσο αφορά την λειτουργία των τραπεζών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τολιόπουλος Ευθύμιος |
Uncontrolled Keywords: | Τραπεζικό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, Τραπεζικά προϊόντα, Τμηματοποίηση αγοράς |
Subjects: | Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 09 Jun 2015 11:30 |
Last Modified: | 23 Sep 2016 11:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5474 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |