Γατσέλης, Χρήστος (2011) Επιχειρησιακό σχέδιο: ένα παράδειγμα = Business plan : en example. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR2_2011.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (16MB) |
Abstract
To θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε είναι το επιχειρηματικό σχέδιο. Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι στην ουσία ο σχεδιασμός όταν αρχίζει μία επιχειρηματική δράση. Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι το σημαντικότερο εργαλείο για μια επιχείρηση. Στην σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζούμε και η τεχνολογία εξελλίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, το επιχειρηματικό σχέδιο είναι αυτό που μπορεί να σε οδηγησεί στον δρόμο της επιτυχίας. Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι αναγκαίο κακό, χωρίς επιχειρηματικό σχέδιο δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει μια επιχείρηση, πηγαίνει στην τύχη. Όταν όμως το πραγματοποιείς , το φτιάχνεις τότε σημαίνει ότι μελετάς όλες τις πλευρές. Γνωρίζεις πριν καν ξεκινήσεις την επιχειρήση σου που απευθύνεσαι (πελάτες), γνωρίζεις που πρέπει να στραφείς, ξέρεις τους ανταγωνιστές και όλους εκείνους τους κινδύνους που υπάρχουν. Με το επιχειρηματικό σχέδιο βάζεις τους στόχους τους οποίους θέλεις να πιάσεις έτσι ώστε να είσαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Το επιχειρηματικό σχέδιο δεν γίνεται μία φορά στην αρχή και τέλος, αλλά επαναλαμβάνεται ανάλογα με τις αλλαγές της τεχνολογίας καθώς και με τις απαιτήσεις που υπάρχουν σε χρονικά διαστήματα που κινούνται συνήθως από τρία έως πέντα χρόνια. Στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι μικρές και πολλές εκ των οποίων δεν γνωρίζουν καν τι είναι το επιχειρηματικό σχέδιο και έτσι αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα στο άμμεσο μέλλον με σκοπό κάποια στιγμή να κλείνουν οριστικά. Η επιτυχία έρχεται μετά από έρευνα, μελέτη, σχεδίασμά, προγραμματισμό, σωστή δράση. Στα κεφάλαια που ακολουθούν υπάρχει η μεθοδολογία και τα εργαλεία της έρευνας που έγιναν για την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας. Στην εργασία θα μιλήσουμε για το πόσο χρήσιμο είναι να υπάρχει το επιχειρηματικό σχέδιο. Επίσης θα μιλήσουμε για την επιχειρηματικότητα και τις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Γίνεται αναφορά στην ανάλυση της αγοράς και του μάρκετινγκ. Επίσης θα γίνει αναφορά στους πελάτες και στο πως μπορούμε να αποκτήσουμε πελάτες για την επιχείρηση. Τέλος υπάρχει και το παράδειγμα του επιχειρηματικού σχεδίου, στο οποίο γίνονται οι προβλέψεις και καθορίζονται οι στόχοι τους οποίους θέλουμε να έχουμε ως επιχείρηση. Όλα αυτά που αναφέραμε είναι γενικά τι περιέχει η εργασία που θα παρουσιασθεί στα παρακάτω κεφάλαια.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρηματίας, Πελάτης, Επενδυτικό σχέδιο, Έρευνα αγοράς |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικά σχέδια |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 09 Jun 2015 11:25 |
Last Modified: | 09 Jun 2015 11:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5469 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |