Λιολιοπούλου, Θεανώ (2014) Η χρήση του twitter από τον Eλληνικό Oργανισμό Tουρισμού: η περίπτωση του VizitGreece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC91_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η εργασία που ακολουθεί ερευνά τη χρήση του twitter από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, η περίπτωση του VisitGreece. Το θέμα αυτό αρχικά, μελετά και αναλύει τι είναι το twitter, πότε δημιουργήθηκε και σε ποιες χώρες είναι δημοφιλές. Ακόμη, γίνεται αναφορά στην αύξηση των χρηστών με το πέρασμα του χρόνου. Επίσης, τονίζεται η χρήση του twitter και η προβολή των χρηστών μέσα από αυτό. Επιπροσθέτως, αναλύεται η χρήση του twitter από τους Οργανισμούς ως εργαλείο marketing, τονίζοντας ότι είναι ένας ανέξοδος τρόπος προβολής και γνωστοποίησης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Στη συνέχεια, διερευνάται και αναπτύσσεται η χρήση των Social media από τις τουριστικές επιχειρήσεις και κατά πόσο οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι φορείς και οι Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού χρησιμοποιούν το twitter. Επιπλέον, αναλύεται τι είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, πότε ιδρύθηκε και τα έργα που έχει κάνει μέχρι και σήμερα. Επίσης, διευκρινίζεται τι είναι το VisitGreece και η χρήση του Διαδικτύου από αυτό. Στη συνέχεια, αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας που διεξήχθη. Συγκεκριμένα, ο σκοπός, οι στόχοι, η μέθοδος της έρευνας και το σχήμα κωδικοποίησης. Αρχικά, έγινε καταγραφή των tweets του 2013, από της 12 Μαρτίου έως της 31 Δεκεμβρίου 2013. Έπειτα, έγινε καταχώρηση στο excel τα tweets, τα Favorites, τα Comments, τα Retweets, τα Hashtags, το όνομα του διαχειριστή, τα nametags, τα βίντεο, το είδος των βίντεο, οι φωτογραφίες που αναρτήθηκαν, τα links και ο τύπος των links, το είδος προώθησης και τέλος, η παροχή πληροφοριών. Τέλος, προβάλλονται τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία περιλαμβάνουν τα tweets ανά μήνα, τα Favorites, τα Comments, τα Hashtags που έγιναν όλο το 2013 από το twitter VisitGreeceGr. Επιπλέον, περιλαμβάνουν τις κατηγορίες στις οποίες χωρίστηκαν τα tweets και αυτές που υπερείχαν σε αριθμό. Τα αποτελέσματα της καταχώρησης αναλύονται σε πίνακες και γραφήματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Ιστολόγια, Twitter (ΕΟΤ), VizitGreece (ΕΟΤ), Κοινωνική δικτύωση |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Jun 2015 15:11 |
Last Modified: | 08 Oct 2015 10:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5387 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |