Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC51_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (984kB) |
Abstract
Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων του τουριστικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι προώθησης της Ελλάδας στις χώρες του εξωτερικού. Αναλυτικότερα, στοχεύουμε στο να προσεγγίσουμε την κατάσταση στην οποία έχει επέλθει ο τουρισμός στην χώρα μας, τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρηματίες στα τουριστικά μέρη. Γενικότερα, στόχος της έρευνας μας είναι η ανάλυση της γενικότερης προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Επιπροσθέτως, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε σε σχετικές προβλέψεις για το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστικό marketing, Τουριστικό προϊόν, Ελλάδα (Τουριστικός προορισμός), Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Προώθηση ελληνικού τουρισμού στην Ουκρανία |
Subjects: | Τ > Τουρισμός - Ελλάδα Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Jun 2015 06:45 |
Last Modified: | 08 Oct 2015 10:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5289 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |