Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας

Καμπουρίδου, Νικολέτα (2014) Ενέργειες προώθησης της Ελλάδας: η περίπτωση της Ουκρανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC51_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (984kB)

Abstract

Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων του τουριστικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι προώθησης της Ελλάδας στις χώρες του εξωτερικού. Αναλυτικότερα, στοχεύουμε στο να προσεγγίσουμε την κατάσταση στην οποία έχει επέλθει ο τουρισμός στην χώρα μας, τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρηματίες στα τουριστικά μέρη. Γενικότερα, στόχος της έρευνας μας είναι η ανάλυση της γενικότερης προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Επιπροσθέτως, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε σε σχετικές προβλέψεις για το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό marketing, Τουριστικό προϊόν, Ελλάδα (Τουριστικός προορισμός), Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Προώθηση ελληνικού τουρισμού στην Ουκρανία
Subjects: Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 06:45
Last Modified: 08 Oct 2015 10:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5289

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top