Ραπτοπούλου, Σοφία (2014) Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC50_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα διαχειρίζεται τη διεθνή της εικόνα τα τελεταία χρόνια. Πώς, δηλαδή, παρουσιάζεται στη διεθνή κοινότητα και πώς προωθεί το προϊόν «Ελλάς» μέσα σε αυτή. Για να φτάσουμε στο σημείο, όμως, να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ένα έθνος να διαχειριστεί την εικόνα του πρέπει να προσδιορίσουμε ποια είναι αυτή και σε γενικότερη βάση πώς γίνεται οι marketers να διαχειριστούν ένα έθνος με όλες τις ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν ως «προϊόν». Η παρούσα εργασία διακρίνεται από την ιδιαιτερότητα του «προϊόντος» που πραγματεύεται. Η Ελλάδα αποτελούσε επί σειρά ετών «σταθερή αξία» στη συνείδηση των πολιτών των υπολοίπων κρατών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς πέραν του γεγονότος ότι μέχρι πρόσφατα ήταν λίγες οι ενέργειες που πραγματικά διαφήμιζαν την Ελλάδα στον κόσμο, η οικονομική κρίση και η ύφεση την οποία αντιμετωπίζει η χώρα τα τελευταία χρόνια έχουν αντιστρέψει το διεθνές κλίμα. Παρουσιάζεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη δράση ορισμένων φορέων, οι οποίοι προσπαθούν να επανοτοποθετήσουν την χώρα στον παγκόσμιο χάρτη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Brand & Branding, Nation branding, Η προώθηση της Ελλάδας, Εθνική ταυτότητα |
Subjects: | Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι. Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Jun 2015 06:37 |
Last Modified: | 08 Jun 2015 06:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5288 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |