Χτίζοντας την αποτελεσματική ομάδα με όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και χρηστής διακυβέρνησης στην ελληνική δημόσια οργάνωση

Πανδρά, Ελένη (2013) Χτίζοντας την αποτελεσματική ομάδα με όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και χρηστής διακυβέρνησης στην ελληνική δημόσια οργάνωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC59_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο χτίζεται η αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της ομάδας μέσα σε έναν δημόσιο οργανισμό και συγκεκριμένα στα ΚΕΠ. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι η προσέγγιση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε συνδυασμό με μια ομάδα η οποία στηρίζεται στην αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα που προσπαθεί να μειώσει το πρόβλημα της γραφειοκρατίας, να φέρει τους πολίτες κοντά στο κράτος και στη δημόσια οργάνωση, να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες, να μειώσει το κόστος και το χρόνο και φυσικά να εξελίξει τη διαδικασία συναλλαγής με τους πολίτες, με κύρια βλέψη της να είναι ικανοποιημένοι από την παροχή υπηρεσιών χωρίς να έχουν ταλαιπωρηθεί ή δυσαρεστηθεί. Για να ολοκληρωθεί όμως το τρίπτυχο της επιτυχίας της οργάνωσης της δημόσιας υπηρεσίας και συγκεκριμένα των ΚΕΠ, διασυνδέουμε την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της ομάδας, στο πλαίσιο της χρηστής διακυβέρνησης, στους δημόσιους οργανισμούς. Επίκεντρο είναι ο ρόλος των προϊσταμένων στην επίτευξη των επιμέρους στόχων που έχουν δοθεί για τη βελτίωση της λειτουργίας της υπηρεσίας. Η μεθοδολογία στην οποία στηρίζεται η παρούσα εργασία, περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, συλλέγονται μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά, αλλά και από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και χρησιμοποιούνται για τη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης (βιβλιογραφική επισκόπηση). Τα πρωτογενή δεδομένα, συλλέγονται από τη διεξαγωγή ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο. Η ποσοτική έρευνα επιλέχτηκε με δεδομένη την ανάγκη για άμεση διανομή του ερωτηματολογίου, αλλά και άμεση συγκέντρωση απαντήσεων από τους ερωτώμενους. Η ποιοτική έρευνα στους εργαζόμενους, επιλέχθηκε για να διερευνηθεί το θέμα με λεπτομέρεια και βάθος, ώστε να εντοπιστούν με σαφήνεια τυχόν προβλήματα και να προταθούν επίκαιρες και έγκυρες λύσεις. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν τόσο οι πολίτες που εξυπηρετούνται στα ΚΕΠ, όσο και οι εργαζόμενοι σε αυτά είναι ικανοποιημένοι.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Λειτουργία της ομάδας, Ηλεκτρονική διακυβέρνηση, Κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών
Subjects: Δ > Δημόσια διοίκηση
Η > Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 08:40
Last Modified: 03 Jun 2015 08:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5012

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top