Πολιτιστική επικοινωνία: οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ

Ελευθερίου, Άντρη and Μιχαήλ, Χρυστάλλα (2012) Πολιτιστική επικοινωνία: οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR29_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις νέες τάσεις στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ και τη σύνδεση τους με την πολιτιστική επικοινωνία . Οι τάσεις αυτές διερευνώνται μέσα από τις ανάγκες του συνεχώς εναλλασσόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Οι τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία προσεγγίζονται μέσα από την οπτική της πολιτιστικής επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα οι νέες διαδικασίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης επιχειρούν να προσλάβουν την επιχείρηση και ως μια οργάνωση που δραστηριοποιείται σε ένα ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, πέρα από τη βασική διάσταση της λειτουργίας της που είναι η επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού κέρδους. Η εργασία εστιάζει το επιστημονικό της ενδιαφέρον στο ευρύτερο περιβάλλον της δραστηριοποίησης των σύγχρονων κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Η σύγχρονη επιχείρηση εκτός από την επίτευξη των οικονομικών-λειτουργικών της στόχων, θέτει πλέον προς υλοποίηση και κοινωνικούς στόχους, των οποίων η δυναμική απορρέει από την αφομοίωση της στα κοινωνικά περιβάλλοντα που δραστηριοποιείται. Οι κοινωνικοί στόχοι των μη κερδοσκοπικών οργανισμών μπορούν να έχουν κοινωφελή χαρακτήρα και να αποσκοπούν στη συμβολή της ανάπτυξης της κοινωνικής προσωπικότητας τους. Η πολιτιστική επικοινωνία μπορεί να αναπτυχθεί μέσα από τα πεδία της διαφήμισης και του μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών διότι αυτά εξασφαλίζουν την ανάπτυξη της επικοινωνίας ανάμεσα σε αυτή την ίδια και στο κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Πολιτιστικοί οργανισμοί, Μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών, Δράσεις πολιτιστικών οργανισμών (Μελέτη περιπτωσης)
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Π > Πολιτισμός
Π > Πολιτιστική ανάπτυξη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 08:39
Last Modified: 03 Jun 2015 08:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5009

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top