Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων (2014) Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D41_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει ένα φάσμα δραστηριοτήτων της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας καθώς και το εμπόριο, διακίνηση, διαφήμιση, μάρκετινγκ και χρήση για το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχουν για την δημιουργία και την διάδοση της συγκεκριμένης τέχνης και έκφρασης. Περιλαμβάνει επίσης μια ιστορική αναδρομή στο τρόπο και στα μέσαπροϊόντα του πως εξελίχθηκε η μουσική βιομηχανία και τεχνολογία, επεξηγεί εξειδικευμένους όρους και δραστηριότητες που εμπορεύεται, τις αναλύει και περιλαμβάνει εξωτερικούς παράγοντες , δυνατότητες και επιλογές που σχετίζονται άμεσα με την σύγχρονη λειτουργία της. Περιέχει προτάσεις για υλοποίηση, οικονομικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μουσική, Μουσική βιομηχανία
Subjects: Μ > Μουσική - Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 Jun 2015 08:02
Last Modified: 05 Jun 2015 10:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4993

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top