Έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές

Πολίτης, Κωνσταντίνος (2014) Έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D27_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη και ανάλυση των καταναλωτικών προτιμήσεων των σπουδαστών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές, στη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση πρωτογενών και δευτερογενών και στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε σπουδαστές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, στις πόλεις Κοζάνης, Καστοριάς, Γρεβενών, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διαδίκτυο, Ανάλυση SWOT, Ερωτηματολόγιο, Διαδικτυακές αγορές
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 Jun 2015 07:08
Last Modified: 05 Jun 2015 10:51
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4972

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top