Γκίνη, Ανίσα-Ιωαννίτσα and Πασιά, Αλεξάνδρα (2013) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC31_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τουριστικές επιχειρήσεις. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιορίσει τους όρους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία και εστιατόρια. Τα κοινωνικά δίκτυα θέτουν τις βάσεις για ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο κοινό, καθώς και για την προώθηση των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το πλέον διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το facebook ενώ ακολουθούν youtube και twitter . Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής συμβάλλουν καταλυτικά στην προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των τουριστικών επιχειρήσεων και διαμέσου των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων. Οι βελτιώσεις που υποστηρίζονται κυρίως εδράζονται στην ενίσχυση της χρήσης του youtube από τα τουριστικά γραφεία και τα εστιατόρια.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπιμπίτσος Χρήστος |
Uncontrolled Keywords: | Κοινωνικά δίκτυα, Μάρκετινγκ επιχειρήσεων, Επικοινωνιακή στρατηγική, Ξενοδοχεία, Εστιατόρια |
Subjects: | Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Jun 2015 12:10 |
Last Modified: | 29 Mar 2016 13:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4890 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |