Μπαλάσκα, Παναγιώτα (2013) Η εταιρική ταυτότητα και εικόνα στον τουριστικό κλάδο: η περίπτωση ενός ελληνικού ξενοδοχείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC21_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Επιχείρηση τουριστικού κλάδου είναι η επιχείρηση που στο σύνολο της (άνθρωποι, εξοπλισμός, τρόπος διοίκησης, παρεχόμενη υπηρεσίες ή υπηρεσίες) είναι ταγμένη στην ικανοποίηση των πελατών που έρχονται προκειμένου να μείνουν, να σιτιστούν, να διασκεδάσουν ή να περιηγηθούν σε κοντινές ελκυστικές γεωγραφικά τοποθεσίες. Ο όρος μακροχρόνια εμπλουτίζεται με τον ασπασμό θρησκευτικής σημασίας τοποθεσιών και ιερών για παράδειγμα , την αναψυχή σε θαλασσινές ακτές ή ορεινές αναβάσεις, την κάλυψη ιατρικών επεμβάσεων και διαμονή όσο αυτές διαρκούν, την παρακολούθηση συνεδρίων και λοιπών εκδηλώσεων. Στο επίπεδο ξενοδοχειακών μονάδων, του κλάδου αυτού επικεντρώνεται η πτυχιακή εργασία παραθέτοντας την έννοια της εταιρικής εικόνας και ταυτότητας, που είναι η προσωπικότητα της επιχείρησης, σε τι δραστηριοποιείται και πως αυτό επηρεάζει το τι άποψη σχηματίζουν οι πελάτες της για εκείνη. Αν και το οικονομικά δύσκολο, περιβάλλον της Ελλάδας κάνει μία στροφή 180ο προς ενίσχυση των επενδύσεων στον κλάδο του τουρισμού, τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα ορατά και θίγεται το μεγάλο χάσμα που παρατηρείται στην ωρίμανση μεταξύ συνειδητών εννοιών εταιρικής εικόνας και ταυτότητας σε σχέση με την παγκόσμια αγορά του κλάδου. Αναλύεται η μεθοδολογία έρευνας που ακολουθήθηκε από την αρχική σχεδίαση της δομής της πτυχιακής εργασίας, την συλλογή και τους τρόπους αυτής, την ανάλυση και τελική παρουσίαση των δεδομένων. Αποτέλεσμα αυτού είναι η συγγραφή του συνόλου της εργασίας όπως και της μελέτης περίπτωσης. Η μελέτη περίπτωσης αποσκοπεί στο να παρουσιαστεί ένα θετικό παράδειγμα ώριμης εταιρικής εικόνας και ταυτότητας μιας ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης. Ένα αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι υπηρεσίες του Grand Palace Hotel, στη Θεσσαλονίκη, δομούν την προσωπική του εταιρική ταυτότητα στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, δραστηριότητα που βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο στη χώρα. Στις προτάσεις μετά τη συνολική αξιολόγηση της επιχείρησης, γίνεται παρότρυνση ενασχόλησης της επιχείρησης και με μέρους ιατρικού τουρισμού χωρίς όμως να χάσει την αρχική της στόχευση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Ελληνικός τουρισμός, SWOT ανάλυση, Grand Hotel Palace |
Subjects: | Ξ > Ξενοδοχεία Τ > Τουριστική ανάπτυξη |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Jun 2015 10:34 |
Last Modified: | 08 Jun 2015 07:27 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4858 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |