Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον τουρισμό: η φιλοσοφία της ποιότητας

Μπλιώνας, Δημήτριος (2014) Η διοίκηση ολικής ποιότητας στον τουρισμό: η φιλοσοφία της ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR22_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (952kB)

Abstract

Η εργασία ασχολείται με την ποιότητα στον τουρισμό. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα ήτανε και είναι αναπόφευκτο ο τουρισμός να αποτελεί μια από τις πιο βασικές για την οικονομία της χώρας δραστηριότητες δίνοντάς της συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού απόρροια της φυσικής ομορφιάς, της πολιτισμικής της κληρονομιάς, της γεωγραφικής της ποικιλομορφίας και των ιδανικών κλιματολογικών συνθηκών. Για να γίνουν πιο «άμεσα» αντιληπτά τα όσα προαναφέραμε θα τα διατυπώσουμε με τη «γλώσσα» των αριθμών: Τα έσοδα από τον τουρισμό αγγίζουν τα 11,5 δις. Ευρώ, αποτελώντας το 17% του ΑΕΠ της χώρας μας και το 16% των θέσεων εργασίας. Μόνο πέρυσι επισκέφτηκαν την χώρα μας 2,1 εκατομμύρια γερμανοί τουρίστες και ο συνολικός αριθμός των τουριστών ξεπέρασε τα 16 εκατομμύρια, με τα φετινά προγνωστικά να δείχνουν περεταίρω αύξηση των επισκεπτών. Όλα τα παραπάνω δείχνουν μια επανατοποθέτηση του ελληνικού τουρισμού στον παγκόσμιο χάρτη και μια προσπάθεια επανάκτησης της χαμένης αίγλης του παρελθόντος η οποία επήλθε εξαιτίας της προχειρότητας στην οργάνωσης εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό, όπως, επίσης και στην δυναμική εμφάνιση και άλλων χωρών στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, όπως π.χ. η Κροατία και η Τουρκία. Ο μόνος τρόπος που υπάρχει για να διατηρήσουμε αφενός αυτή τη νέα δυναμική για τον τουρισμό και ο μόνος τρόπος που υπάρχει αφετέρου για να διασφαλίσουμε και την περεταίρω ανάπτηξή του χωρίς αυτό να αποτελέσει ένα ακόμη πυροτέχνημα στον ελλαδικό χώρο είναι η καθιέρωση της ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ στο σύνολο της εθνικής μας στρατηγικής και η οριζόντια διάχυση στο σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων της φιλοσοφίας της ποιότητας , διότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας δεν είναι κάποιο σύστημα σταθερό και αμετάβλητο. Εξελίσσεται συνεχώς και διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος, την οργάνωση και τους στόχους της επιχείρησης. Έτσι δημιουργήθηκαν σταδιακά τα ISO 10011 1990, ISO 9000 1994, ISO 9001 1994, ISO 9002 1994, ISO 9003 1994, ISO 9004 1994, ISO 10013 1995, ISO 9001 2000, ISO 14000 κλπ.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Ποιότητα, ISO
Subjects: Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας
Τ > Τουρισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 02 Jun 2015 06:52
Last Modified: 30 Sep 2015 07:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4793

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top