Καραδίσογλου, Ιωάννα (2013) Η σημασία του προγραμματισμού στη μικρομεσαία επιχείρηση: πως η δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου και διαμόρφωση στρατηγικού σχεδιασμού εξελίσσει την επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR34_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για μια μικρομεσαία επιχείρηση και η σημασία της επικοινωνίας και του marketing στην εξέλιξη της επιχείρησης. Αρχικά έπειτα από μελέτη επιστημονικών βιβλίων, άρθρων και sites στο internet, αναλύονται οι έννοιες του επιχειρηματικού σχεδίου, του προγραμματισμού, της μικρομεσαίας επιχείρησης, του στρατηγικού σχεδιασμού. Έπειτα γίνεται μια μελέτη περίπτωσης για μια μικρομεσαία επιχείρηση η οποία ανήκει στον κλάδο του τουρισμού. Η μελέτη περίπτωσης είναι η δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου για το ξενοδοχείο ELENA, ένα κεντρικό ξενοδοχείο στη πόλη της Κοζάνης. Έπειτα από έρευνα μέσω internet, μέσω επικοινωνίας με τον υπεύθυνο και με τον λογιστή του ξενοδοχείου, συλλέχθηκαν όλα εκείνα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία του επιχειρηματικού σχεδίου. Αρχικά έγινε ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Έπειτα καταγράφηκαν και αναλύθηκαν δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές του ξενοδοχείου σχετικά με το περιβάλλον του, δηλαδή έγινε μια swot analysis, απαραίτητο στοιχείο για ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Στη συνέχεια αφού αποφασίστηκε η στρατηγική ανάπτυξης του ξενοδοχείου, δημιουργήθηκε το σχέδιο marketing με σκοπό το μεγαλύτερο κέδρος για το ξενοδοχείο. Έπειτα αναπτύχθηκε το λειτουργικό σχέδιο για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ενώ στη συνέχεια έγινε η οργάνωση του ανθρώπινου δυναμικού. Τέλος στο οικονομικό σχέδιο αναλύθηκε το κόστος της ανάπτυξης του ξενοδοχείου, έγινε οικονομική ανάλυση της παρούσας κατάστασής του και έγιναν προβλέψεις για την εξέλιξη του ξενοδοχείου. Σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο αφού αποφασιστεί η κατάλληλη στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησης, το επόμενο σημαντικότερο στοιχείο είναι η επιλογή των σωστών τεχνικών marketing και επικοινωνίας ώστε να γίνει γνωστό το προϊόν-υπηρεσία και να δημιουργηθεί μια καλή εικόνα για την επιχείρηση ώστε να εξασφαλισθεί η ανάπτυξη και η εξέλιξή της στο μέλλον.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακού Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρηματικό σχέδιο, Μικρομεσαία επιχείρηση, SWOT analysis |
Subjects: | Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Jun 2015 06:11 |
Last Modified: | 02 Jun 2015 06:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4781 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |