Παπαγιώτη, Κωνσταντίνα (2006) Μέθοδοι τιμολογιακής πολιτικής, στόχοι και ακολοθούμενες πρακτικές, στην εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT80_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (488kB) |
Abstract
Η τιμή πώλησης στο λιανικό εμπόριο παίζει ίσως το σημαντικότερο ρόλο στο μείγμα του Μάρκετινγκ. Θα πρέπει να τη συνδυάσουμε με τη γενικότερη εικόνα και την εμφάνιση του καταστήματος, ώστε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει. Για να γίνει αυτό πρέπει να καθορίσουμε το στόχο της τιμολογιακής πολιτικής. Δηλαδή να επιλέξουμε την «διείσδυση της αγοράς» χρησιμοποιώντας χαμηλές τιμές ή το «ξάφρισμα της αγοράς» με υψηλές τιμές, χωρίς όμως να έρθουμε σε αντίθεση με την εικόνα και την ατμόσφαιρα του καταστήματος. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τις τιμολογιακές τους στρατηγικές για να πετύχουν έναν ή περισσότερους από διάφορους πιθανούς σκοπούς. Αυτοί περιλαμβάνουν τη βελτίωση της τοποθέτησης αγοράς, την επίτευξη οικονομικής παρουσίασης, την τοποθέτηση του προϊόντος, το κίνητρο ζήτησης και την επιρροή του ανταγωνισμού. Αναλύοντας την κατάσταση τιμολόγησης είναι απαραίτητο να αναπτύξει την τιμολογιακή στρατηγική για το μίγμα ή τη γραμμή των προϊόντων ή να επιλέξει μια τιμολογιακή στρατηγική για ένα νέο προϊόν ή είδος. Η επιλογή της τιμολογιακής πολιτικής περιλαμβάνει μελέτη της τοποθέτησης και της ορατότητας της τιμής. Οι στρατηγικές της τιμής είναι ταξινομημένες σύμφωνα με την τιμή της εταιρείας συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και πόσο ενεργή θα είναι η προώθηση της τιμής στο πρόγραμμα της αγοράς. Τέλος, ο καθορισμός των τιμών μπορεί να βασίζεται στα κόστη, στον ανταγωνισμό και στις επιρροές της ζήτησης. Εφαρμόζοντας την τιμολογιακή στρατηγική περιλαμβάνει επίσης την τιμολογιακή πολιτική και δομή. Ο προσδιορισμός της τιμολογιακής πολιτικής πρέπει να είναι συγκεκριμένος, να λέει σαφώς ποια θα είναι η θέση της επιχείρησης γύρω από θέματα, όπως η μεταβλητικότητα των τιμών, τα επίπεδα των τιμών στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής του προϊόντος, το ύψος και το χαρακτήρα των εκπτώσεων και των παροχών αλλά και τον υπολογισμό του κόστους μεταφοράς.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Τιμολογιακή πολιτική, Διοικητική οικονομική, Μάρκετινγκ |
Subjects: | Δ > Διεθνής αγορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 31 May 2015 16:23 |
Last Modified: | 31 May 2015 16:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4685 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |