Η αποδοτικότητα των οργανισμών και η ποιότητα ως οικονομική διάσταση αξίας: σύλληψη, μέτρηση και επίδραση στην ικανοποίηση των πελατών

Δουλαπτσή, Αικατερίνη (2010) Η αποδοτικότητα των οργανισμών και η ποιότητα ως οικονομική διάσταση αξίας: σύλληψη, μέτρηση και επίδραση στην ικανοποίηση των πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L38_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (928kB)

Abstract

Στο 1ο Κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια της αποδοτικότητας, η ανάγκη μέτρησης της αποδοτικότητας που έχει ανακύψει στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων και ένα σύνολο δεικτών που χρησιμοποιούνται στη διαδικασία μέτρησης τους. Στο 2ο Κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια της μέτρησης της απόδοσης, δίνεται μία περιληπτική περιγραφή των μεθόδων που υπάρχουν και των συνθηκών που πρέπει να ικανοποιούνται για τη σωστή εφαρμογή των μεθόδων αποδοτικότητας. Στο 3ο Κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια να συγκριθούν οι κυριότερες μέθοδοι μέτρησης αποδοτικότητας, υιοθετείται ένα σύνολο 10 κριτηρίων και γίνεται μία σύνοψη των αποτελεσμάτων. Στο β μέρος εξετάζουμε για την διασφάλιση ποιότητας των οργανισμών Το δεύτερο μέρος που ακολουθεί θα ασχοληθούμε στο 1ο Κεφάλαιο με τον τρόπο που η ποιότητα εφαρμόζεται σαν στρατηγική στις σύγχρονες επιχειρήσεις και επηρεάζει τον τρόπο λήψεως των αποφάσεων καθώς και τα είδη ελέγχου ποιότητας που υπάρχουν και καταλήγουμε στο σύστημα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Στο θεωρητικό κομμάτι που αποτελεί το μέρος της μελέτης, θα εξετάσουμε την εξέλιξη της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σαν μία νέα και ολοένα επεκτεινόμενη φιλοσοφία το οποίο είναι το τελειότερο σύστημα ποιοτικής διαχείρισης και θα ασχοληθούμε με τις τρεις κύριες διαστάσεις της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, την εστίαση στον πελάτη για την ικανοποίηση του, τη διαρκή βελτίωση και την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων . Ο κύριος σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι να μας εισαγάγει στη φιλοσοφία και στις βασικές αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, ως ενός νέου συστήματος για τη διοίκηση των επιχειρήσεων και των οργανισμών με πελατοκεντρική -ανθρωποκεντρική δομή και έμφαση αφενός, στην ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και των συναφών υπηρεσιών και, αφετέρου, στη συνεχή βελτίωσή τους. Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρείται η ανάπτυξη των βασικών αρχών και ιδεών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και η εισαγωγή στις θεμελιώδεις έννοιες του ελέγχου ποιότητας, της διασφάλισης της ποιότητας, της πολιτικής και των στόχων ποιότητας καθώς και της σχέσης πελάτη-προμηθευτή. Στο 5ο κεφάλαιο θα αναφερθούμε για το κόστος της ποιότητας. Κύριο στόχος των ανωτέρων είναι πως θα μεγιστοποιηθεί η ικανοποίηση του πελάτη και πως θα βγει πιο ωφελημένος από τις υπηρεσίες. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών μπορεί να αποκαλύψει το ευρύτερο φάσμα των αντιλήψεων, των αναγκών, των προσδοκιών και των επιθυμιών των πελατών και κατά συνέπεια να βοηθήσει την εταιρία να αναλύσει όλες αυτές τις παραμέτρους προς όφελός της αλλά, και των πελατών της. Έτσι λοιπόν η σημερινή ρευστότητα εξαιτίας του σύγχρονου τρόπου ζωής και της αλματώδης ανάπτυξης της τεχνολογίας, επιβάλλει μια διαρκή προσαρμογή των επιχειρήσεων στις καινούργιες απαιτήσεις της μετασχηματιζόμενης κοινωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καρτάλης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Μέτρηση αποδοτικότητας, Ποιότητα, Διοίκηση ολικής ποιότητας
Subjects: Α > Απόδοση - Μέτρηση
Δ > Διοίκηση oλικής ποιότητας
Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 30 May 2015 17:08
Last Modified: 30 May 2015 17:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4672

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top