Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ

Αυγερινού, Ελένη (2006) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT5_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (949kB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στο κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκινώντας την εργασία γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο γενικά (ορισμοί, κατηγορίες κτλ.) με σκοπό να αποτελέσουν την βάση της εργασίας και να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της. Καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν τον ηλεκτρονικό τομέα όπως: τι ρόλο παίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη κοινωνία μας αλλά και στις ζωές μας, ποια είναι τα αποτελέσματα και ποιες οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Επιχειρηματικότητα, Μάρκετινγκ
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 30 May 2015 18:23
Last Modified: 30 May 2015 18:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4657

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top