Μητρούδη, Μαρίνα (2013) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο στη δημιουργία αλλά και στην αντιμετώπιση επικοινωνιακών κρίσεων στον επιχειρηματικό κλάδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR19_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα μελέτη στοχεύει τόσο στην εννοιολογική προσέγγιση του όρου «επικοινωνιακή κρίση», η οποία δημιουργείται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, όσο και στη διαχείριση της μέσα από αυτά. Το εν υπάρχον θεωρητικό υπόβαθρο έρχεται να ενισχύσει το παράδειγμα των τεσσάρων εταιριών (Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ, Φάρμα Κουκάκη), οι οποίες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις κατηγορίες της Greenpeace για χρήση μεταλλαγμένων ζωοτροφών. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα συγκριτική ανάλυση για να διαπιστωθεί ποια από τις τέσσερις εταιρίες διαχειρίστηκε επιτυχημένα την (κοινή) επικοινωνιακή κρίση που ξέσπασε εναντίων τους μέσα από τον λογαριασμό του ΜΚΟ στο facebook, καθώς επίσης και αν εκμεταλλεύτηκαν τα κοινωνικά δίκτυα κατά την διαχείριση της. Όπως χαρακτηριστικά αποδείχθηκε από την μελέτη των τεσσάρων εταιριών, της Δέλτα, Όλυμπος, Μεβγάλ και Φάρμα Κουκάκη, ακόμη και οι μεγάλες επιχειρήσεις διστάζουν να ενσωματώσουν τα κοινωνικά δίκτυα, στην επικοινωνιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν κατά τη διαχείριση της κρίσης, ακόμη και αν η ίδια η προέλευση της κρίσης πηγάζει μέσα από αυτά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωσταρέλλα Ιωάννα |
Uncontrolled Keywords: | Κοινωνική δικτύωση και επιχειρήσεις, Διαχείριση κρίσεων (Γαλακτοκομικές Εταιρείες), Επικοινωνιακή κρίση (Επιχειρήσεις) |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 May 2015 09:06 |
Last Modified: | 29 May 2015 09:06 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4616 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |