Σωτηροπούλου, Μαρία (2013) Το μάρκετινγκ των φαρμάκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR17_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (806kB) |
Abstract
Η εργασία αναφέρεται στο μάρκετινγκ των φαρμάκων. Το μάρκετινγκ των φαρμάκων είναι τεχνικές και μέθοδοι μέσω των οποίων οι εταιρίες παραγωγής φαρμάκων – φαρμακοβιομηχανίες – προωθούν τα σκευάσματα που παράγουν. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα απευθύνονται σε άτομα που χρήζουν εξειδικευμένης πληροφόρησης λόγω συγκεκριμένων προβλημάτων υγείας. Οι φαρμακοβιομηχανίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους προχωρούν σε διάφορες μορφές μάρκετινγκ, όπως είναι η διαφήμιση σε διαθέσιμα μέσα για να πληροφορήσουν το κοινό. Τι είδους πληροφόρηση παρέχεται όμως από τη διαφήμιση? Μήπως θα έπρεπε η εταιρία να ενημερώνει και όχι να διαφημίζει? Ο στόχος της εργασίας είναι λοιπόν, να αποσαφηνιστούν οι όροι «ενημέρωση» και «διαφήμιση» για να μπορέσει το κοινό να καταλάβει ποιες πληροφορίες λαμβάνει μέσα από τη διαφήμιση και ποιες μέσα από την ενημέρωση. Η ενημέρωση των εταιριών στηρίζεται κυρίως στους ιατρικούς αντιπροσώπους, οι οποίοι είναι άτομα απεσταλμένα από την εταιρία σε ενδιαφερόμενα μέλη – κυρίως γιατρούς – για να συζητήσουν και να προωθήσουν τα φαρμακευτικά σκευάσματα. Η ενημέρωση μέσω αυτών των ατόμων είναι πιο αξιόπιστη από τη μέθοδο της διαφήμισης. Πρέπει όμως να αναφερθεί ότι πίσω και από τις δύο μεθόδους κρύβονται συγκεκριμένα συμφέροντα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννάς Πρόδρομος |
Uncontrolled Keywords: | Φαρμακευτική αγορά, Φαρμακευτικό μάρκετινγκ, Φαρμακοβιομηχανίες |
Subjects: | Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 May 2015 08:38 |
Last Modified: | 29 May 2015 08:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4611 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |