Βογιατζής, Βασίλειος and Ζαφειρίδου, Αθηνά (2014) Η επιχειρηματική διαφήμιση, προπαγάνδα ως εργαλείο επίτευξης στρατηγικών στόχων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L164_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην συγκεκριμένη εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το τι είναι ουσιαστικά η διαφήμιση και η διαφημιστική καμπάνια, ποιους στόχους έχει και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί. Ποιος είναι ο οικονομικός της ρόλος και τι αντίκτυπο δημιουργεί στην πραγματική οικονομία. Επιπλέον θα αναφερθούμε σε κάποιες περιπτώσεις για να κατανοήσουμε το θέμα καλύτερα. Τέλος θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα έχουμε αποκομίσει από την έρευνα μας αυτή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Διαφημιστική καμπάνια, Διαφήμιση και προπαγάνδα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 26 May 2015 13:55 |
Last Modified: | 26 May 2015 13:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4472 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |