Το διαδίκτυο ως μέσο διαμόρφωσης της ταυτότητας της επιχείρησης

Καραβασίλη-Κελεμουρίδου, Γεωργία (2014) Το διαδίκτυο ως μέσο διαμόρφωσης της ταυτότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L162_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στην εποχή μας κανείς δεν διατηρεί διαφυλάξεις απέναντι στους υπολογιστές, πόσο μάλλον στο διαδίκτυο το οποίο έχει θεωρηθεί το απαραίτητο εργαλείο για την εκτέλεση σχεδόν όλων των απλών και σύνθετων εργασιών. Το Internet όμως, όπως και κάθε άλλη επίτευξη και επινόηση του ανθρώπου, ανάλογα με τον τρόπο που χρησιμοποιείται έχει θετικές και αρνητικές επιδράσεις. Όταν η χρήση του internet γίνεται σωστά και με ορθότητα έχουμε ευεργετικές επιδράσεις σε πολλούς τομείς. Η σωστή του χρήση έχει θετικά αποτελέσματα στον οικονομικό και επαγγελματικό τομέα. Όχι μόνο συμβάλει στην αύξηση της παραγωγής και στην βελτίωση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων αλλά και στην μείωση των ανθρώπινων λαθών που συχνά κάνουν οι εργαζόμενοι. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει να γίνεται σημαντικός παράγοντας για την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Από την άλλη υποβοηθά στη λήψη πληροφοριών και στην καταχώρηση στοιχείων και με τις ποικίλες εφαρμογές του και την συμβολή του στον αυτοματισμό απαλλάσσει τον άνθρωπο από τον σωματικό κόπο και μόχθο. Παρόλα αυτά ο ρόλος του internet στην ζωή μας δεν περιορίζεται μόνο εκεί. Οι επιδράσεις που έχει στην εκπαίδευση είναι κάτι παραπάνω από θεαματικές. Τα οπτικοακουστικά, συστήματα διευκολύνουν τους μαθητές στην κατάκτηση γνώσης. Επίσης αποτελεί ένα σημαντικό εποπτικό μέσο που παρέχει στους νέους να αντλούν πληροφορίες από ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και σελίδες (site) με επιμορφωτικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Θετική όμως είναι και η συμβολή του στην πολιτιστική μας εξέλιξη καθώς παρέχει την δυνατότητα πρόσβασης στον εσωτερικό χώρο μουσείων αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη μορφή τέχνης. Μέσω του διαδικτύου το άτομο μπορεί να δει με προσοχή και με απεριόριστο χρόνο σπάνια έργα τέχνης και να έχει τις κατάλληλες πληροφορίες γι’ αυτά. Τέλος όχι μόνο ψυχαγωγεί με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική, κινηματογράφο, μορφές τέχνης γενικότερα τον άνθρωπο αλλά αποτελεί μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο, Επιχείρηση και διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Ιστοσελίδα επιχείρησης, Ασφάλεια διαδικτύου
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 May 2015 13:43
Last Modified: 26 May 2015 13:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4470

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top