Αρακά-Σταμπόλου, Δέσποινα and Πασχάλη, Αναστασία (2014) Στρατηγική καινοτόμων ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L152_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα μελέτη θα προβάλει τη σημασία της στρατηγικής των επιχειρηματικών στόχων. Αφού παρουσιαστεί το θεωρητικό μέρος της εργασίας, στην συνέχεια θα εξετασθούν στις ελληνικές εταιρείες ΚΟΡΡΕΣ και MASTIC SPA. Δύο εταιρείες που από το ξεκίνημα τους έχουν γίνει γνωστές σε όλο τον κόσμο. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια και η σημασία της στρατηγικής, των βασικών θεωρήσεων της, του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ, της αποστολής και του οράματος της επιχείρησης των αντικειμενικών σκοπών της, της πολιτικής που ακολουθεί καθώς και της ηθικής και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων. Επιπλέον, παρουσιάζεται η ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης. Στην εκτίμηση του εξωτερικού περιβάλλοντος το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο υπόδειγμα των ανταγωνιστικών δυνάμεων του Porter. Στην εκτίμηση του εσωτερικού περιβάλλοντος συνεισφέρουν διάφορες θεωρίες και έννοιες με μεγάλη σημασία για το στρατηγικό μάνατζμεντ όπως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η αλυσίδα αξίας και η θεωρία των πόρων και των ικανοτήτων. Στην συνέχεια αναλύεται η υλοποίηση της στρατηγικής που εξαρτάται από διάφορα θέματα όπως η διαχείριση των πόρων, η κουλτούρα της επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια και ο όρος καινοτομία και οι μορφές της. Επιπρόσθετα , γίνεται αναφορά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στις προοπτικές της. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας ΚΟΡΡΕΣ και MASTIC SPA. Αναλύονται οι εταιρείες, η διανομή, το μάρκετινγκ, τα πληροφοριακά συστήματα και οι εγκαταστάσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Καινοτόμες επιχειρήσεις, Εταιρείες φυτικών καλλυντικών, Εταιρεία Κορρές, Εταιρεία Mastic Spa, Στρατηγική επιχειρήσεων |
Subjects: | Ε > Επιχειρησιακή έρευνα Κ > Καινοτομία (επιχείρηση) Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 26 May 2015 13:03 |
Last Modified: | 26 May 2015 13:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4464 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |